Tvättstugerenovering

Hallå på er! Jag tänkte att jag ska visa er bilder från det nuvarande projektet här hemma - tvättstugan :-) Så här såg det ut förra helgen. Kaos. Vi har haft kaos i flera år. Den där förbaskade tvättstugan som jag iiiiinteeee alls gillar. Men jag hoppas att en renovering av den kan få mig att känna annorlunda ;-) Nu har vi kommit en liten bit, det känns bra :-) Jag lovar att ni ska få se fortsättningen på den här historien :lol: Nu ska jag titta ikapp lite serier :-) Ha en fin kväll!    
Renovering, Tvättstugan | |
#1 - - Christer:

Det här kommer jag följa , inte förr att jag har någon tvättstuga men jag älskar att titta på renoveringar.
Vi kommer snart blåsa ut hela vårt kök plus hall samt min dotters rum. Allt för att vi byggde om min trea till en fyra ha ha

#2 - - etthusistan:

Hej!
Vad kul att du kommer titta in och se hur det går :)
Renoveringar är kul, speciellt när det är färdigt :D

Ha en bra dag!

Upp