Halva tiden đŸ€©

Idag har det alltsÄ gÄtt halva tiden! HALVA TIDEN!

För er som inte vet dĂ„, sĂ„ kanske det blev lite obvious hĂ€r nu dĂ„ đŸ€Ș
Den 16 oktober Ă€r det en lillasyster berĂ€knad. 

(null)


Förra veckan var vi pÄ rul och fick reda pÄ att det var en tjej.
TĂ€nk, Kevin och TRE TJEJER.
Jag har nog alltid kĂ€nt mig som en "tjejmamma" pĂ„ nĂ„t vis, och jag har haft pĂ„ kĂ€nn redan frĂ„n start att det hĂ€r Ă€r en tjej.
Och för fjĂ€rde gĂ„ngen sĂ„ stĂ€mmer den kinesiska graviditetskalendern in pĂ„ mig 😅
Men det Ă€r sĂ„klart lite trĂ„kigt att Kevin blir ensam kille, Ă€ven om det blir en Ă„ldersskillnad pĂ„ 10 Ă„r 😅

Dessutom har jag knappt gjort mig av med nĂ„got efter Lexie, alla klĂ€der Ă€r iprincip kvar.
Men vi har en del grejer som jag har gett bort och sĂ„lt, sĂ„ behöver Ă€ndĂ„ köpa lite nya saker. 
Badbalja, sĂ€ng, sĂ€ngmobil och bilstol osv. Allt Ă€r ju sĂ„klart inte nödvĂ€ndigt frĂ„n första början, men det Ă€r ju Ă€ndĂ„ nĂ„t vi eller jag vill ha sĂ„ smĂ„ningom đŸ€Ș

Barnvagnen har vi i alla fall kvar! Åh vad jag har Ă€lskat den, har inte velat göra mig av med den och har anvĂ€nt den lĂ€nge till Lexie.
SĂ„ det Ă€r jag glad över, att vi har den kvar đŸ€©

(null)

Nyvaken och hĂ„ret lite halvgalet, och sĂ„ en smutsig spegel pĂ„ det đŸ€Ș. 
Imorgon gĂ„r vi in i vecka 21 đŸ„°
AllmÀnt, Graviditet nummer 4 | |
#1 - - Mikaela :

Du har en fin blogg

Upp