En ny vecka

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en bra vecka och helg.
Hos oss har det varit lite sjukstuga och tur att vi bokade om Lexies kalas igår, (skulle haft idag) så att jag inte hann baka tårtorna, för idag hade vi fått bokat av för Alicia har inte alls varit "kul".
Idag på eftermiddagen, vet vi inte vad som hände. Hon var i stort sett otröstlig i två timmar, men har bökat mellan ca 15-20. 
Hon grät och somnade, men vaknade iprincip lika snabbt igen. Man kunde inte stå stilla, inte sätta sig ner, och så fort någon tittade på henne, började hon gråta.
 
Hon sov på mig en del när hon väl lyckades komma till ro.
Jag fällde några tårar med. Så där brukar hon inte vara. Hade hon ont? Vem vet 😩 
Men ja. Vi hoppas att det vänder snart, så att vi kan hänga med alla mammor snart 🤩

Imorgon skulle jag ha åkt till en vän i Örebro, men iom att Alicia är hängig och Kevin har föräldramöte i fotbollen, så fick jag lov att boka av. Så himla trist.

Men jag får se fram emot fredag istället!
Då ska jag, Jossan och Louise ta tåget in till Örebro och gå på Vin och delimässan 🤩

På lördag ska Janne ha hem folk, och på söndag blir det kalas för Lexie istället ❤️

(null)

(null)


Allmänt | |
Upp