Laddar för mammafika

God morgon på er!
Idag så är det tisdag. Så efterlängtat! Tisdagar och torsdagar innebär ju att vi träffar mammor och bebisar.
Är så tacksam för de här dagarna, när det finns nåt att sysselsätta sig med.
Klättrar smått på väggarna här hemma.
Jag älskar att vara hemma med min lilla stjärna, men alltså.. mitt liv är annars väldigt.. händelselöst. 
Sitter mest och väntar på att alla i familjen ska komma hem 🙈

Häromkvällen så hittade jag en utbildning av en slump, som jag funderar på. 
Jag tycker ju om att vara lite i händelsernas centrum, typ. Där det händer saker. Fixa och dona för att få fram ett resultat tillslut, ja ni som känner mig, vet ju lite hur jag är och tänker.
Får se, får klura lite på det! Men känner att jag behöver göra något där jag  får engagera mig och liksom, lägga min energi på, för att sedan kanske komma hem och kunna känna det där lugnet och känslan av att man vill fasen bara vara när man är ledig 😅

Nehe. Nu är hon lite gnällig här. Det är dags för mat och göra oss färdiga. Snart Bivurfika 🤪

Ha en fin dag!

(null)

Allmänt | |
Upp