Tisdag

Hej på er!
Här hemma är det lugnt. Förra veckan var Lexie förkyld, nu är Nellie hemma med förkylning med, men hon verkar vara sämre än Lexie. Men håller tummarna för imorgon 👍🏻

Imorgon ska vi ju få hämta våra nya glasögon också 🤩
Min syn hade blivit lite sämre på vänster öga, och optikern var inte alls förvånad över att Nellie haft så mycket ont i huvudet på sistone.
Men nu hoppas vi att det blir bättre med nya glajjor!

Idag skulle vi ha träffats lite mammor, men det verkar inte bli något. Det blev lite bortfall och den här snön som kom, och oplogade vägar.. så kändes det lite som att vi fick skjuta på träffen. Försökte med eftermiddagen istället, men det verkar funka sådär 😅

(null)

Så det blir väl tydligen till att mysa runt här hemma idag då. 
Ska försöka att städa lite också. Om jag orkar 😂

Imorse så ställde jag mig på vågen igen. -5,5 kg.
Har små delmål. Snart ska jag väl ta mig ett kort igen och jämföra. 
Men jag blev så glad när jag såg det idag. Det har ju, som jag kanske nämnt här? gått lite segt neråt.
Upplever att det är lite segare nu än tidigare. Men det kan nog delvis vara för att jag inte jobbar, och rör på mig som jag gjort tidigare.
Men det blir ju lite promenixer och lite gym.

(null)

Igår, så gick jag alldeles ensammen. Så skönt, ingen vagn att skjuta på. Bara gå där i sin ensamhet 😅
Men jag fick ont i ryggen efter halva vägen, ungefär.
Har haft ont i lite drygt två veckor. Så jobbigt. Det kommer oftast efter rörelse. Man tänker att rörelse kan vara bra - det är det ju, men nu så får jag ju ont 😖 Nere i ländryggen, ibland på höger, ibland på vänster sida.

Hur som helst! Semmeldagen 🤩
Vet fasen inte om jag ska knåpa ihop egna, eller om vi ska köpa 😅

Det återstår att se.

Nu ska jag ta mig en köpp kaffe.


Kram på er! 
Allmänt | |
Upp