Ännu en hemmadag

Åh.. Lexie som skulle tillbaka till förskolan idag och jag och Alicia som skulle träffa mammor och bebisar.
Men när J och Lexie lagom kommit fram till förskolan, så ringde de till mig och talade om att det går lite magsjuka 🙃
Så det var bara att ringa upp dem och be dem komma hem igen.
Min Lexie. Hon var så besviken när hon kom hem. Först sjuk och när hon väl skulle tillbaka så går det magsjuka.

Det "lustiga" är att vi tog upp det här med henne igår att om det börjar gå magsjuka så blir hon hemma, och det kan hända att vi får vända i dörren. Tänkte bearbeta henne lite där, kanske hjälpte det lite.
Pappis lovade henne visst KitKat som kompensation, så jag får väl ge henne det då.

Men så himla typiskt!
När man väl ska göra något. Blir så… bitter! 
Blir ju som sagt rastlös här hemma… nog för att jag älskar att vara hemma, men det är tråkigt 😂
Jaja! Så vi får väl sitta hemma och uggla då.
Det är vid sådana här tillfällen man önskar att man bodde i en annan stad, där det kanske funnits lite mer att hitta på. Ett lekland eller nåt.
Fast det hade jag inte åkt till ändå så här mitt i smittotider 🙈😆

Inte ens "finalen" på Love is blind har de släppt så att jag kan kolla på det.
Kan inte tröstäta heller för jag håller på och försöker går ner i vikt 😂 
3,5 kilo hittills iaf! Det har inte gått så snabbt, men det är väl bra ändå.

Nä fyfasen, det här blev ett riktigt klago-besviken-bitterinlägg. 
Det är bäst att avrunda innan jag hittar nåt mer att klaga på.

Ha en fin dag!

(null)

Allmänt | |
Upp