Mitt i veckan och sjuklingar

God förmiddag alla!
Hoppas att ni har det bra i snö och regnrusket.
Här hemma sitter jag och Lexie väldigt tätt ihop i soffan och myser. Min lilla gosfia 🩷

Frukosten är intagen och kaffe nr två är precis gjord. 
Älskar kaffemaskinen. Det är bara att trycka på en knapp och snart är kaffet färdigt. 
Har lärt mig att föredra kaffemaskinskaffe framför vanligt bryggkaffe med åren.

(null)


Alicia ligger i sin säng här vid oss och sover.
Jag vill fasen också sova. Känner mig helt slut.

Jag och Lexie blev sjuka förra veckan, men det har vänt.
Jag har inte varit sjuk på ett år, tror jag. Men nu hade jag en kort släng med feber och mest halsont.
Janne har jobbat hemifrån för att kunna vara med Alicia, i hopp om att det inte var för sent att försöka få henne att inte bli sjuk.
Som tur är så sover hon ganska mycket än.
Hoppas innerligt att hon klarat sig.

Igår hade jag med henne ut på en promenad på eftermiddagen.
Jag blir så rastlös av att bara sitta inne och inte göra något. 
Jag har förvisso sovit en del, har haft lite ont i kroppen och varit helt slut.
Men, när man inte känner så… ja då blir jag rastlös 😅
Ja men som sagt, vi tog en promenix. Det var skönt att komma ut, men kände mig alldeles yr. 
Tänkte ta det lite chill idag och så imorgon får Lexie gå tillbaka till förskolan, och på förmiddagen så ska vi ta en promenad med mammor och bebisar igen, och så eventuellt en kaffe efteråt 🤩

Nehepp!
Nu ska jag kolla lite efter byxor till Lexie. Av någon anledning så pajar hon byxa efter byxa 😒🙈
Och så har den lilla gullfian visst vaknat med 😆

(null)

Ha en fin dag alla 🤩



Allmänt | |
Upp