Oh no…

Jisses så dåligt det har varit med inlägg här på sistone 🤪

Förrförra helgen, så hade jag hem sex tjejer på lite vin och annat gött. 
Det var trevligt! Och Marre hade fixat ett musikquiz, väldigt bra gjort 🤩

Den helgen blev Lexie sjuk, och sen blev jag sjuk med feber i tre dagar och halsont. Nu var det visst Jannes tur.
Alicia har, peppar peppar klarat sig hittills. Vilket är ett smärre under. Men som sjuk, undviker vi henne rätt ordentligt. När jag mådde dåligt, men behövde avlasta Janne lite, så spritade jag händerna och drog på mig munskydd. Annars om jag behöver göra nåt nära henne lite snabbt, brukar jag hålla andan för att inte flåsa på henne 😂😂 
Håller tummarna för att hon klarar sig. Det här kommer ju att ha sträckt sig över ett par veckor.. om inte någon mer blir sjuk 🤯
Väldigt ihärdig förkylning.

Idag, äntligen, fick jag och min lilla gosebebis komma iväg och träffa några mammor på en promenad i ett par timmar 😅
Det var skönt att komma ut, men jag får ju så förbaskat ont i ryggen av att gå. Så himla jobbigt.

Nåväl! 
Här är lite göttigöttgött från den nionde 🤩

(null)

(null)

(null)


Allmänt | |
Upp