Sportlovsveckan

Hej på er!
Nu har det gått ett tag sedan jag skrev igen… uuups. Vet knappt ens vad jag gjorde förra veckan?
Det var sportlov för barnens del. På tisdagen, så tog jag med Alicia och Lexie upp på stan för en fika ihop med Carolina och Kevin (så kul att det är samma namn 😅🤣)
Janne tog ledigt resten av veckan, och kom och mötte mig och barnen, tur var väl det, för där och då fick Lexie nåt, ja, jag vet inte vad 🙈 Hon lyssnade helt enkelt inte på en i alla fall, så det var skönt att Janne var med.

Vi var till Örebro en sväng. Köpte lite sånt där nödvändigt på IKEA, och så var jag ju såklart TVUNGEN att köpa nåt för min 300kr-kupong på Mio 😅
Har sällan använt dem, men nu så!

Och så i lördags blev det göttigött från Ågården, hemma hos svärisarna. De firade 50årig bröllopsdag, så alla 20 var där 🤩
Det var trevligt! 

Här kommer det lite bilder på maten 🤪

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp